Paraplytrafik


Today it is pissin' it down! Verkligen. Jag har fått uppleva min första superregniga Dublinmorgon. Bakfull men glad och med paraplyet i högsta hugg tog jag mig igenom paraplytrafiken. 

Alla har ett paraply. Alla paraplyer slår i varandra och alla paraplyer flyger åt alla olika håll. En riktigt udda upplevelse. Paraplytrafiken. 


Jag bad Benjamin ta en bild på mig innan jag gav mig ut. Här står jag precis utanför mitt hem. Mitt i Dublin. Otroligt. 

Say Something
Mamman

Cool bild!! :)Lika bra att du vänjer dig vid den trafiken, har hört att det regnar ofta, mycket och länge i Dublin....

Svar: Ah, Antar det. Undra varför folk ens bor här? Haha!
BusinessBird

2013-10-16 @ 18:28:30
Hoppa över morgonduschen

ta den på vägen!

2013-10-17 @ 09:19:08

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback