In the classroom


Jag tog precis en liten selfie i klassrummet. Det är väl tillåtet?
 
 
Första lektionen på torsdagar är Learn to Learn. Det är ju.. lätt? Fan, jag kan ju inte säga att allt är så himla enkelt hela tiden. Men lärarna börjar dela ut våra stora assignments nu. De där uppgifterna på 1800 ord som avgör 40% av slutbetyget. Jag behöver det nu. Mer att göra liksom. Motivation. Innan den försvinner.
 
Det där paketet jag väntade på igår anlände aldrig på förmiddagen. Därför fixade jag ihop så att budbäraren kunde ge det till hårsalongen i samma byggnad. Så, jag hämtade min hårddisk där igår eftermiddag, efter skolan, istället. ( Varför kunde jag inte komma på det liiiite tidigare? ) Senare på kvällen så kopplade jag in den och fixade en säkerhetskopia på mig dator. Yes! I'm set om datorn helt plötsligt skulle ge upp en dag. Plus att jag inte behöver ha alla serier och filmer sparade på datorns hårddisk. 
 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback