Wake up, sunshine


Efter bowlingen så var det ingen som skulle tillbaka in till stan (Typ alla i min klass bor utanför Dublin eller i Dublins förorter) så jag blev erbjuden att sova över hos en klasskamrat. Det gjorde jag gladeligen istället för att betala dyra taxipengar, så ut på landet for jag! Dagen efter så vaknade jag med en utsikt över gröna irländska landskap. Man blir ju lite lagom trött på de gråa byggnaderna i stan så det här var en otroligt uppskattad omväxling! Att få andas in lite friskluft gjorde mig helt avslappnad och även om vi kom försent till skolan så kände jag mig inte ett dugg stressad. 
 
Hur underbart är inte det här?
 
 

Say Something
er far

Vill besöka...!

2013-11-11 @ 14:13:16

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback