Sleeping sexy or extremely comfy?


Det börjar bli väldigt kallt i min lägenhet här i Dublin. När jag ligger i soffan ihopkurad under en filt så fryser jag om näsan och när jag skriver på laptopen så fryser jag om fingrarna. Det är väl okej.. eftersom att det inte finns så mycket att göra åt det (Ja, jag skulle kunna sätta på elementen men har ingen lust att betala för el..). Men vad som är riktigt jobbigt med den här kylan är när man sover och vaknar för att man har en arm eller ett ben utanför täcket. Jag har försökt sova i linnen och mjukisbyxor men det är liksom inte bekvämt. Linnena värmer inte och mjukisbyxorna är för tjocka och stora. Så, jag tänkte investera i en pyjamas. 
 
Jag klickar mig in på amazon.co.uk och söker på pyjamas for women. Vad får jag upp? Jo, saker i stil med det här:
 
 
Det är väl jättekul att det finns massor av sexiga små pyjamaser för väldigt varma kvinnor, men det är ju inte vad jag vill ha. Så, jag ändrar sökorden lite och klickar mig runt på sajten. Efter ett tag hittar jag vad jag vill ha.
 
 
 
Sådärja! Hiva in nördpoängen och sätt igång tantvarningen. Det var mer vad jag sökte efter. Vad tycker ni om den blåa till höger? Känns väl varm och gosig? Sexig? Not so much.. men vem bryr sig? Jag ska ju ha en pyjamas som håller mig varm! Vilket underbart samboliv jag lever! Jag tror Benjamin kommer älska den! *klick*

Say Something
Mamman

För längesedan köpte jag nattskjorta i England, i flanell. Helt underbar! Så satsa på flanell, det värmer verkligen. Lita på din frusna Mamma. Och skönhet klär i allt! ;)

Svar: Tack Mamsi!! :-) men, vad är flanell? Den rutiga?
BusinessBird

2013-11-07 @ 12:51:32

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback