Play / Pause


Jag är en tjej som inte har några hobbies. Inga speciella ämnen jag brinner för eller aktiviteter jag inte kan leva utan. Det jag gör mest är att analysera. "Analysera mera" skulle kunna vara mitt motto.
Vad som är mest intressant för mig i livet är människor och relationer. Varje dag så funderar jag på varför hen gjorde så eller varför hen agera si. Varje dag, hela tiden. Jag vill förstå. Jag älskar att förstå mig på människor. 
 
När jag behöver pausa hjärnan från det här så spelar jag datorspel. Helst rätt meningslösa datorspel. Så, nu pausar vi en stund och spelar Rollercoaster Tycoon. För hur bra kan inte ett spel bli när man får styra helt egna nöjesparker. Hissa flaggan i topp, nördpoängen bara trillar in.
 
 

Say Something
Mamman

Det kan man fundera mycket på, hela livet. men jag håller med, roligt är det. :) Puss!

Svar: Det är häftigt med uppenbarelser tycker jag!
BusinessBird

2013-11-25 @ 07:37:19

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback