Känner du dig dum nu?


Faan, idag under Business-lektionen så insåg jag att jag inte har en jävla aning om vad läraren pratar om. Men, jag är inte den ända. Han ställde nämligen frågor till klassen om de olika sakerna vi snackat om.. och fick inget svar. Alla satt som stora frågetecken i de blåa stolarna. 
 
Läraren är otroligt haj på vad han gör men det är svårt att hänga med på lektionerna. Han är liksom en såndär lärare som börjar prata om hur ett företag fungerar, säger 'it's a funny story' någonstans där i mitten av lektionen och i slutet besitter vi kunskap om kända irländska personligheter... Det gör det så himla svårt att skriva ner anteckningar och faktiskt förstå vad som är viktigt i det han säger. Men om två dagar så börjar höstlovet och då kan jag nog läsa mig till vad han snackar om genom Moodle. För så dum som jag kände mig idag vill jag inte känna mig igen. 
 
Ps. Jag fick 85% på Ekonomiprovet! Ds
Ps2. Jah såg THOR - The dark world idag på bio med några nya vänner och den va superbra! Ds2.

Say Something
er far

Eeh... 85% i realtion till förväntan? Studiekamrater?
Du skulle ha 100% eller? :o)

Eeeh... Thor är bra?!!1!!1

Svar: Jag fick 85% rätt. Missnöjd.. Men okej. Mina klasskamrater fick runt 60%, så jag kan inte riktigt vara missnöjd.

Thor var superbra!
BusinessBird

2013-11-07 @ 14:15:28

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback