Höstlovsliv


Idag är det lördag och då får man väl säga att höstlovet är slut.

Alla lovets dagar har varit lika varandra. Lite shopping, mycket vila, ett biblioteksbesök på minst två timmar, städning och en massa mat. Jag har fått mycket gjort när jag varit i biblioteket och hej, en klapp på axeln för det! Bland annat lånade jag boken "Business Environment" (Capon C, 2009), gick igenom alla anteckningar från lektionerna i Business Organisation och sammanfattade allting i rosa och blå skrift som nu är arkiverat i en lila pärm. Så nu vet jag EXAKT hur företagen där ute i världen fungerar. Eller ja, vi har väl inte lärt oss allt ännu.. men alla grunderna kan jag minsann! Idag ska jag ta mig till biblioteket igen (om det är öppet på lördagar..?) och göra klart alla assignments som vi fått i Learn to Learn
 
Utöver bibliotek har jag haft mysiga dagar. Men jag och Benjamin har också varit lite 'in your face' typ. Lagom irriterade på varandra lixom. Det är väl naturligt och kommer i omgångar. Nu vill jag mest att skolan ska börja igen, så att jag får mer att göra.
 
Får jag mer att göra kan jag också sluta fokusera på Ben's jobbsökande som börjar gå mig lite på nerverna. Bilden nedan beskriver rätt bra hur det känns:
 
 
 
 

Say Something
er far

Imponerande tryck och ambition. Man blir glad.

2013-11-18 @ 09:25:02

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback