Storm i Cham


Inatt sov jag i huset. Det var jag, Benjamin och lilla W i huset och mina vänner i ett tält på tomten. Under hela natten var det storm i Chamonix. Och då är det inte storm som i Sverige.. nu snackar vi STORM! Blixtar så ljusa och nära att de lyser upp hela huset, åska så hög att det känns som att huset ska explodera och så mycket regn att du inte kan se någonting när du kollar ut genom fönstret. Därför hade jag jättesvårt att sova. Lilla W också. Usch vad jobbigt det var.

Så, imorse, efter att ha lämnat lilla W på fritids så stack jag till lägenheten, tog en dusch, ringde skolan och sa att 'jag måste sova!' och sen la jag mig i sängen. Vilken härlig känsla det var. Sängen var så jävla go och varm och det var alldeles tyst runtomkring. Jag sov som en sten tills nu. Nu blir det frukost. 14:00. Jag behövde verkligen sova.

 

 
När man är vuxen får man äta vad man vill till frukost, sådetså!
 

Say Something
er far

Toppsmarrig frukost! Det där kan frassarna: baguette och smör.

2013-07-29 @ 08:07:48

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback