EXTAS


IDAG KÖPTE JAG EN SNOWBOARD!!! Shit majgaad vad jag är fetma lycklig. SÅ lycklig att jag sprang, halkade på is och föll på vägen så att jag fick ett stort fett skrapsår över hela knäet. Det gjorde fan så ont att sitta och skrapa ut gruset ur det och smörja in med antiseptic cream MEN jag har ju en fet bräda nu. Mina jeans fick ett stort hål i sig MEN jag har ju en fet bräda nu. När jag ligger här i sängen och försöker slappna av så rivs det mot täcket och sviiiider MEN jag har ju en FET BRÄDA NUUUUU! SÅ vem bryr sig, really? Första åket imorgon, det lovas bilder fast jag inte har någon Iphone.. får la tjata lite på Ben så att han faktiskt tar några.
 
BIld på brääääädan, huuuur fet?
DESSUTOM är mina boots sjuuukt rosa.
Jag kommer lätt vara den snyggaste köttbullen i backen!!!
 
 
 

Say Something
Josefin Ärlevik

Tja, hur är läget? :)

Svar: Fett! Körde första åket idag.
Caroline Josefin

2013-01-08 @ 14:39:51
URL: http://famfirst.blogg.se
Aili

Åh, vad coolt med snoeboard1 :)

Svar: Tack! Det känns jävligt coolt att glida ner på en i bergen också!
Caroline Josefin

2013-01-08 @ 15:34:39
URL: http://ailicherp.blogspot.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback