Grenoble


Med ett trasigt revben, förkylning och mensvärk så satte jag mig i bilen och körde till Grenoble. I snöoväder. Asså, två och en halv timme. Och självklart, så glömde jag mina painkillers. BRA! Men nu sitter jag här i alla fall utanför en rättssal i Grenobles rådhus. Anledningen till detta är för att Ben blev 'screwed' av en fransk arbetsgivare förra året när han var i Alp D'Huez. Men äsch, det är ju inte intressant. Det mest intressanta nu är att denna tjej med ett trasigt revben, förkylning och mensvärk ska spatsera genom staden för att äntligen få besöka sitt kära H&M!!! Önska mig lycka till och så ses vi efter lite nya strumpor och trosor och kajal och nagellack och tops och hårspray och ja allt såntdär som man dör av att vara utan!! PUSS!!
 
Ja, här bakom mig ser nu hur modernt och fint de har det i rådhuset. 
och nej, det är INTE pinigt att jag tar bilder på mig själv i ett rådhus.
Jag bara är sån.

Say Something
Pappajrk

Tänk när du vuxit upp och klarar dig utan H&M... då ska du få en extra kram!

2013-02-11 @ 22:50:08
Mamman

Du är så underbar!! Klart man ska ta foto på sig själv! OCH gå på H&M! I det blir man aldrig vuxen. :) Jag gillar också H&M..

Svar: TACK för stödet mamma!! Dumma Pappa förstår inte att HM är viktigt.
Caroline Josefin

2013-02-12 @ 13:37:17

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback