Just nu räknas det matte


Väldigt sakta men säkert jobbar hjärnan på och idag är det Matematik som gäller. Jag fick mitt resultat från ekonomiprovet tidigare.. 84% rätt. Så, jag försämrade mig med 1%. Först blev jag helt sjukt missnöjd, men efter några upplyftande ord från några bästa vänner så mår jag nu bättre. Det är ju fortfarande ett A liksom. Alltså, bästa betyg. Men, jag är inte bäst i klassen och det stör mig lite. 
 
Så, Nu släpper vi ekonomin för en månad eller så. Matematik Exam imorgon. KUL!
 
 
 
 
Trött Tjej. 

Say Something
Anonym

Men hallå va, 84% är ju jättegrymt!

Svar: Grymt sa grisen! ;-) och jo, men man måste ju sätta högre mål liksom.
BusinessBird

2013-12-16 @ 22:41:09
er far

Äsch, bara 84%... men jag gillar dig ändå, det vet du. Matte blir kul att höra hur det går. Längtar tills vi träffas!

2013-12-17 @ 10:42:38

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback