En jobbintervju senare..


Imorse var det skitsvårt att faktiskt ta sig ur sängen. Hela lägenheten är så kall och jag har ingen energi i kroppen Men, upp och ut tog jag mig för jag hade en jobbintervju inbokad. Jag har ju inte direkt planerat att skaffa något jobb under terminen eftersom jag vill fokusera helt på studierna men när jag såg jobb-beskrivningen för det här jobbet så var jag i princip tvungen att söka. 
 
Det är nämligen en ny juicebarkedja som ska öppna upp här i Dublin. Conceptet är nyttigt, fräscht och snabbt. Lokalerna ska gå i ljusa färger och alla produkter görs på beställning. Hej TJENA! Det här är ju precis vad jag har hållit på med förut och DESSUTOM jobbar med i mitt businessplan-projekt i skolan. Så, jag var ju bara tvungen att söka. 
 
Det kändes som att intervjun gick jättebra och i slutet så hade jag i princip fått jobbet som både employee och part-time manager. Men, hon kunde ju såklart inte ge klara besked redan. Vi får se vad som händer. Den första baren öppnar i slutet av Januari och det verkar som om de ska använda exakt samma maskiner som vi använde då jag jobbade på juicebaren i Stockholm. I got this in the bag! Är det så man säger.. ? Haha. Det ska bli jätteintressant att se samma verksamhet under en annan typ av management! Can't wait!
 
Nu ska jag plugga. Sista tentan. Marketing. Hej och Hopp! 
 
 

Say Something
Mamman

Du är fantastiskt!! Ska bli mysigt att få krama om dig ikväll. Maten ikväll blir sushi.. Det är mycket du ska äta när du är hemma, om du ska hinna med allt på din lista? :) Puss

Svar: Åhhh! Fina fina Mamma! Jag ska nog hinna med allt på listan! ;-)
BusinessBird

2013-12-20 @ 07:44:49
er far

You's on a streak yossan! Vi ses snart.

Svar: ;-)
BusinessBird

2013-12-20 @ 11:25:05

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback