Brainstorming in Chamsweater


 
 
 
 
Jag sitter här i min nyinköpta souvenirtröja (Jag var ju TVUNGEN att ha en Chamtröja ju!) och funderar över min blogg. Uppdateringar.. hrm.. I och med flytten till Dublin så måste ju bloggen ändras lite. Vive La France säger ju inte så mycket om en svensk tjej som bor i Dublin och pluggar business direkt. Jag brainstormar med namn och jag känner att jag snart är där.. snart har jag ett nytt perfekt namn. Men, jag och ni får suga på den karamellen liiiite till. Jag är inte helt säker än. En sak är jag helt säker på dock. Jag vill skriva på engelska. Engelska är ju faktiskt det språk som är störst i världen. Det kommer också göra att jag övar min engelska och att mina engelskspråkiga vänner kan läsa min blogg. 
 
Så, som sagt. Jag är inte riktigt klar än med alla idéer men det känns jättekul att få ändra lite igen!

Say Something
Becka [fotoblogg]

Fina du. ♥

Svar: Åh! Fina du!
Caroline Josefin

2013-08-10 @ 22:09:13
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback