Att duscha i Chamonix är både fett och svett.


ASSÅ! Såhär är läget. De har både ett bubbelbad och en jättestor dusch. Har inte testat bubbelbadet än men såklart har jag duschat. Duschen är skitfin. Väggarna består av små, lena svarta stenar och det är trähyllor uppsatta för shampoo å sånt. Själva huvudet på duschen, asså där vattnet kommer ut, är typ 30x30cm så det känns som att man står i ett fucking vattenfall typ. Jag har duschat i 30 min varje gång och doftar badhus efteråt pga kloret. DÄREMOT, ja jävlar ska ni få höra, bor det 3 spindlar i denna dusch. Det är gigantiska 'långbensspindlar'. De rör sig inte mycket och man ser alltid vart de är (om man duschar med kontaktlinserna i, att duscha utan gör jag fan aldrig igen! Det var hemskt!) vilket gör att de inte blir så läskiga. De som känner mig måste tappa hakan nu eftersom att jag alltid, ALLTID, har hatat spindlar och nu fukkin duschar jag med dem.
Säger bha det, jag kommer växa mycket det här året och lära mig massor av saker! 

Say Something
Père Jërk

Spindlar är nyttiga djur. Håller borta alla andra insekter. :o)

2012-09-10 @ 16:22:19

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback