Pause


Bloggandet är ju då lagt på is... Min vardag här har blivit just vardag och en blogg om hur jag jobbar lite och super massor är ju inget kul att läsa om. Däremot så tänkte jag ta upp bloggandet igen när vintersäsongen startar för det kommer nog att bli jävligt epic! Men som sagt, mitt liv tickar på här i Frankrike precis som era hemma i Sverige.
Vi ses här igen om en månad! 
 
 

Say Something
Jerker

Jag vill visst läsa om hur du ställer till det. Jag blir orolig. Vadå vardag föresten?

Svar: Ja, vardag. Att man i princip gör samma sak varje dag.. ? Det är väl inge kul? Men idag kom den första snön så bloggen kommer nog igång snart igen!
Caroline Josefin

2012-11-20 @ 08:11:38
Jerker

Åsså hade du lovat en fortsättning på IKEA-grejjen.

2012-11-20 @ 08:12:02
Mamman

Saknar dig, saknar din blogg.... Ses snaaaart!!! Puss

2012-11-29 @ 07:51:40

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback