Prioriteringar


Jag brukar inte skjuta upp saker nuförtiden. Jag brukar inte vara den som 'gör det imorgon'. Saker runt omkring mig brukar hända snabbt och nu och direkt och NU.
 
Under gymnasietiden sköt jag upp läxorna väldigt ofta. Det var många gånger som jag satt kvällen innan ett prov och rå-pluggade. Många gånger fick jag heller inga bra resultat... och jag har lärt mig att så gör man inte.
 
Nu skjuter jag inte upp pluggandet. Men jag skjuter upp andra saker... såsom bloggen. Prioriteringslistan följer:
 
Assignments
Studying for exams
Jobba
Stoppa i mig mat
Sova
Festa
Städa
Shoppa
Bara sitta i soffan och glo för att jag är stressad
Bloggen
 
Den kommer liksom sist i prioriteringslistan. Förlåt?
Nu ska jag skriva mer på min nuvarande assignment i Business. 
 
 
 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback