Casual Friday


Igår var jag på topp. Så idag går jag till skolan i min rosa Chamonix hoodie. Jag har fortfarande mycket att göra, både presentationer, prov och assignments. En assignment ska lämnas in idag och en presentation ska göras på måndag. Jag ska jobba hela helgen och sedan nästa helg ska jag till Sverige och skriva högskoleprovet. När jag kommer tillbaka till Dublin har jag en tenta i matte och en i ekonomi. Sedan har jag en vecka ledigt innan jag ska skriva alla mina slut-tentor. 

Jag känner mig rätt säker på allt som händer och försöker att inte stressa upp mig. Det här är väl livet - "Life begins at the end of your comfort zone"





Say Something
er far

Fullt ös, det är kul att höra att du känner att du har koll fast du kör nära max. Saker på listan och fokus på dead-lines... så ser livet ut för många, bara man blir bekräftad och listan inte blir för lång så ska det nog gå bra.

Jag håller på dig!

2014-04-01 @ 08:57:00

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback