Godmorgon!


Sängliggandes. Men det är okej klockan 09:27 en söndag va? Min mage är uppsvälld och kissblåsan har blivit tömd ett antal gånger här på morgonkvisten. Mitt huvud värker lite och jag behöver frukost. Åh underbara frukost!
 
Igår kväll åt jag middag på en Mongolian BBQ restaurang med lite peeps. Det var sjukt gott och ja, sjukt mycket! Jag fick i mig hela FEM tallrikar! Jag gillar M-BBQ och på detta stället var alla kryddorna och såserna riktigt bra. Jag experimenterade massor med alla möjliga kryddor till varje rätt. Jag lyckades knåpa ihop en koriader, mint och räk rätt som blev super god. Benjamin körde mer på den klassiska sweet and sour till sina rätter. Det var all you can eat för €15 och till maten betällde vi in en flaska merlot som var riktigt bra för €21. Super!
 
 
 
Idag ska vi flytta det sista pick och packet från huset (där vi har delat på ett rum) till den nya lägenheten. Det sista består av allt livsnödvändigt såsom tandbostar, handdukar, mat och datorer. Sen är vi set! Då bor vi i en liten tvåa tillsammans! 
 
Nu måste jag verkligen få i mig lite frukost. Annars dör jag typ.

Say Something
Mamman

Låter som ni haft en härlig helg! Har ni internet direkt? Eller dröjer det? Jag har haft en intensiv men rolig helg, så det är därför vi inte kunnat skypa. Miss u and love u!!! :)

Svar: Åh ja, superhärlig! Det var riktigt skönt att bara flytta 10 min bort och inte ett helt land bort som vanligt! ;-) internet ska bli installerat idag eller imorgon, men vi har ju fördomar om de där installerarna.. Det dröjer kanske. Love u!!
BusinessBird

2013-09-30 @ 09:45:11

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback