Pondus is the shit!


Att ha Economic Perspectives som första lektion är ju rena döden. Man är liksom inte vaken och så sätter läraren igång sin Overhead och pratar om bilmarknaden. Kul. Jag försöker att se hur det här kommer hjälpa mig sen och hur jag kan använda det i arbetslivet men asså... det är riktigt svårt att hålla intresset uppe. Detta resulterar i att jag (med många andra) drar fram telefonen. Det blir lix Facebook istället för lektion. Superdumt men sant. Efter ett tag märker läraren detta. Så han slutar prata helt plötsligt, slår ihop händerna bakom ryggen och tar sig en liten promenad i rummet. Alla blir helt tysta och drar undan sina mobiler. Stämningen i rummet bli kylig och alla undrar vad som pågår. När läraren sen är tillbaka vid sin overhead så går han igång om bilmarknaden igen precis som förut. Ingen fattade någonting men nu sitter alla och tittar på overheadljuset igen.

Vilken jävla pondus asså! Alla blev vettskrämda! "Va ska han göra nu?!" Lix. Jag är helt fascinerad! Igen, vilken pondus! Han fick alla att svettas där de satt. Haha! 




Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback