Lunch!


Idag blev det 'packed lunch'. Värsta brittiska skollunchen med smörgås, chips och läsk. Det var t.o.m gjord av en britt! För nu ska vi nämligen spara pengar och då måste jag ta med mig lunch till skolan. Så Benjamin fixade detta till mig imorse:
 
 
Det var väl ok som lunch men inte favoriten direkt... Får ta och vänja mig. 
 
Under lunchen var det värsta håll-i-gånget här på DBS. Nu är det nämligen tid för att skriva in sig på de olika klubbarna på skolan. Så hela lunchrummet var packat med folk och fullt men montrar för de olika föreningarna. Jag joinade DBS Radio och DBS volleyboll. Men båda dem skrev jag in mig på bara för att välja något. Egentligen låter inget av de speciellt kul.. Alla klubbarna var nämligen för någon slags sport och jag är inte så sportig... Så vet ni vad jag gjorde då? Jo, jag marscherade till kontoret där 'Head of Societys' satt och hade en liten diskussion med honom. Min åsikt är nämligen att det saknas ett society som tillåter en att bara hänga. Måste man kunna någon sport eller va sjukt intresserad av drama för att skaffa nya vänner? Ne, tror inte det! För nästa vecka ska nämligen Caroline Josefin få skapa FIKA! Ett society för oss som vill träffas över en kaffe och diskutera vart nästa stora rea är eller nästa stora fest kommer hända. Hur fett?! Tre tjejer i min klass som jag berättade idéen för vill redan joina. Mitt huvud exploderar redan av idéer till min nya lilla grupp och den existerar inte ens. Hoppas att det blir en hit bland studenterna!

Say Something
er far

Du är jossan. It's as simple as that! Love u.

Svar: Love u tooo!
BusinessBird

2013-10-08 @ 08:54:40

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback