Coffee Club is on!


Asså, WOW! YES! Jag liksom skapar ett eget society på univeristetet, hur fett?! Och här är första försöket till en logga:
 
 
Och första facebook headern:
 
 
Nu är ju jag perfektionist när det kommer till sånt här och hatar att loggan är lite pixlig... men jag får helt enkelt skita i det. "Det är bara ett litet skolprojekt och inte hela världen om loggan är pixlig. Sådetså." måste jag säga till mig själv och sen gå vidare med nästa uppgift.
 
Jag trivs så himla bra på DBS. Tänk att jag för göra allt det där som jag tycker är så kul! Visst är ekonomin sådär lagom tråkig och IT (det kommer flera Class of the Day, jag lovar!) där vi lär oss hur man använder Word är alldelles för lätt. Men hey! Jag har kul varje dag! Och nu detta, hur bra?! Nu ska jag ta mig från biblioteket ( där jag spenderar massor av tid, vilket är otroligt! ) och fortsätta pluggandet hemma. Jag försöker att få allt pluggande gjort i bibblan men vissa saker behöver jag hjälp med. Som att skriva engelska. Då tar jag hjälp av min fina fina Benjamin. För även om jag vet vad jag vill skriva ner på pappret så tar det emot ibland just för att engelskan inte är mitt första språk. VIssa saker är bara så svåra att förklara på engelska. Så, då tar jag hjälp av britten där hemma.  SUPERKRAM!
 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback