Telefoneria


Välkomna till Josefins telefoneria.

Här har vi alltså ett stycke Nokia med franskt simkort. Den betalas av au-paurfamiljen och används för jobb men tjuvanvänds också för vänner i Cham och tjuvjobbande vid sidan av jobb.

Bredvid denna fina Nokia har vi en Iphone 3g med ett svenskt simkort. På denna kan man smsa vänner i Sverige och ringa dem via Viber. Man kan också använda kartor, kalendrar och kontaktbok.

Sist men inte minst en Iphone 4. Denna har inget simkort och inga vanliga appar fungerar här då den har knasat totalt. Men den är ju mycket bättre på foto och instagram än 3gn. Dessutom kan man spela de nya spelen på denna såsom candy crush.

Så därför, när jag drar upp i bergen, använder jag Nokian för att få ihop vännerna, 4an för att fota när jag är där och sedan 3an för att informera min far om att jag minsann kan gå i skogen utan att vara skraj för djuren. Bra va? Jag önskar bara att jag hade lite större fickor just nu..

 


Say Something
Far

Vill du ha min lite trasiga 4a? Blir det bättre än den du har nu?

Svar: AH absolut! Har du redan införskaffat en 5a?
Caroline Josefin

2013-05-31 @ 16:23:05

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback