Pic-Marathon


Huset är städat och solen har äntligen kommit fram efter det sjuka regnfall som vi haft denna morgon. Jag ska därför bege mig ut på en liten prommis men innan det så postar jag en massa bilder här till er. Njut!
 
Vi kan ju börja med lite bilder från Englandsresan och detta är Benjamins barndomshem.
 
 
Golfande
 
 
Full english breakfast och sjukt äcklig efterätt
 
Airhockey in Blackpool
 
Lite bilder från vårt Chamonix
 
  
Ooops, det är lite snö kvar i bergen
när man vandrar upp bland molnen.
 
 
Och ja, jag är så jävla kär!
 
 
  
Sist men inte minst
fussball och fyllekäk.

Say Something
Mamman

Tack!! min goa unge för att vi alla får dela detta med dig! Du är så underbar och (med risk för att vara tjatig)jag är så GLAD att du gör denna livsresa!! Love u!!

2013-05-16 @ 16:11:16
elin stridh

Ja, dom är så sjukt snygga :D

2013-05-16 @ 17:43:03
URL: http://elincecilia.com/
Emelie

Mysigt hus! :)

2013-05-17 @ 00:12:00
URL: http://nattstad.se/bymelli

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback