Matprat


Idag blev det havregrynsgröt till frukost och jag siktar på att äta det varje dag nu. Efter englandsresa och sverigeresa så känner väl vi båda två att vi har kommit ur form lite. Så nu blir det nyttigt här hemma! Vi kan ju iofs inte laga mycket annat än nyttigt.. Köket är liksom för litet för att fritera något eller laga några stora middagar. Vi har ju bara två plattor så någon riktig sås blir det aldrig heller. Snart ska jag nog ge mig på ugnen. Vi har ju fått en sådär sak som är ugn och micro i samma. Känns übermodernt och väldigt knasigt. Jag förstår den inte alls genom att bara titta på den så det får bli att man läser instruktioner och allt. Därför har jag inte ens rört den än.

Utöver matprat så blir det nog klättring idag. Inomhus. För vädret är sjukt kass fortfarande. men men, klättra inne har jag ju inte gjort en så det blir ju ännu en ny grej.

Nu blir det att jogga tillbaka hem till Benjamin för en liten väckning. För just nu står jag utanför turistinformationen här i Cham. Gratis internet vettni. Längtar såååå tills jag kan blogga från lägenheten.


Och ja, ni ser ju att stan är rätt död..?


Say Something
pappe

Gratis är gott. Även internet!

2013-05-31 @ 16:14:52

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback