London's calling!!


ON MY WAY TO LONDON!! Just nu sitter jag på transferbussen på väg till Geneva. Från Geneva bär det av till London och en superduper BFF som jag inte sett på ett halvår. Jag kommer spendera dagen där med lite mumsig mat och MASSOR av girltalk för att sedan på kvällen ta tåget till lilla St Annes i norra England. Där, där kommer jag att få träffa min Benjamin igen. Snacka om en dag fylld av emotions!! Over and out och bloggen, vi hörs igen imorgon.
 
Snuskig festivalbild på mig och bestie. Tonåringar...
 
Här lite vuxnare men fortfarande tonåringar.
 
Ehrm.. Ja, många bilder ser ut såhär.. 
 
Jag saknar dig såååååå!!!!! Ses snart!
 

Say Something
Maya Rosengren

Åh, så himla fint att träffa dig igen! Nästa gång kommer jag till dig, lovar!

Svar: Längtar!
Caroline Josefin

2013-05-01 @ 21:18:09
URL: http://sjoman.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback