Födelsedag


Juste. Om två veckor blir jag 22 år. Hela jävla 22. Tänka sig vad vuxen man kan vara. Det är ju både bra och dåligt.

Bra eftersom att jag får göra precis vad jag vill. Livet är här och nu och friheten som 22åring är ju gränslös. Förutom kanske the limit of cash.. Men annars har jag inga riktiga ansvar än som hus eller barn eller ens hund. Så jävla skönt. Känslan av att jag kan göra vad som helst imorgon.

Det dåliga med att fylla 22 är väl att jag inte kommer vakna med skönsång, frukost och paket. Paket som oftast innehöll precis vad jag ville ha. För just den här födelsedagen önskar jag mig en cykel. Åhhh vad jag vill ha en cykel här i Cham. Men de är fan omöjliga att få tag på.. Alla som bor här vill ju ha en och därför säljs de onödigt dyrt.

Men Grattis till dig själv Josefin. Ha en bra födelsedag utan cykel. Du är ju faktiskt otroligt lycklig ändå.


Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback