Allt men inget.


Imorse åt jag frukost på min fina franska balkong igen med Mont Blanc som sällskap. Min lilla trip till England var amazing och väl hemma igen så är jag rätt slutkörd. Det var mycket släktingar och massor med mat. Att äta på restaurang typ varje kväll gör en ju helt slut. Dessutom är engelsk mat inte riktigt rätt för min mage. Den är friterad och fet och det finns ingen sallad i närheten någonstans. Potatis och kött är vad de käkar. MEEEEEN iaf, jag är ju hemma nu. 
 
Det blir säkert lite mer uppdatering här i veckan om vad som faktiskt hände där i England och vad som står på schemat här hemma i Cham... men just nu så har jag ingen ork. alls. Dessutom inget internet i lägenheten så måste ta mig hit till huset för att få allt internetbaserat gjort. Huvudet orkar inte riktigt.

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback