Akrobaten W


- W, vill du ha någon hjälp?
- Nej, jag kan själv.

 

 
-Men Josefin, jag har chokladpudding i handen. nu får du lyfta ner mig.
 
och ja, den här ungen äter chokladpudding i pyamas. Vid klockan åtta på kvällen. Varje dag. Innan hon lägger sig vid nio. Socker är ju riktigt bra innan man sover! Visste ni inte det? Och hur gammal hon är? Fyra, det förstår ni väl när hon lägger sig vid nio?

Say Something
Karro

Gullig tjej! Vad fin blogg du har! Verkar väldigt spännande att bo i Frankrike! Hur hamnade du där? :)

Svar: Tack så mycket!! Jag kände att jag behövde komma ut och testa något nytt så gjorde en profil på aupair-world.net och fick sedan jobb här i Frankrike. Bland det bästa jag någonsin gjort!
Caroline Josefin

2013-06-12 @ 11:34:00
URL: http://www.medstudent.blogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback