Manligt med kjol


Det blev inget internet igår. Usch vad besviken jag blev.. men imorgon ska de ge sig på det igen. Anledningen till att det inte funkar är väl två egentligen.. byggnaden är gammal OCH vi befinner oss i Frankrike där folk inte bryr sig om de får sitt jobb gjort eller inte. Håller tummarna för morgondagen!
 
Eftersom att internet fortfarande inte funkar i lägenheten så sitter jag i huset nu. Jag läser de svenska nyheterna på dn.se och blir superglad när jag ser detta;
 
JAG ÄLSKAR SVERIGE!
 
Tänka sig att i Sverige kan en man bära kjol för att det är bekvämare än en byxa! Han behöver inte ens bli kallad bög och sedan stenad och fängslad. Bra va?! Jag skriver det igen, Jag älskar Sverige!

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback