Men herregud


Titta vad jag hittade. Det är ju helt sjukt. Jag tror nog att en av mina värsta mardrömmar skulle kunna vara att vakna upp här. Denna hemska pool är belägen på ett hotell i Singapore.
 
Herregud.
 
 
 
Nu måste jag i sängs för imorgon blir ännu en busy dag. Ja ska nämligen jobba för familjen och har FYRA ungar att ta hand om. Först A och lilla W såklart men också en kusin som är på besök och A's nya lilla flickvän som ska sova över. Det ska bli superkul att få hänga med dom, för när de är många sköter de ju sig ganska bra själva med lek, men det blir också jobbigt för att man måste hålla koll på alla fyra samtidigt. Vi får se hur det går helt enkelt. Nu - SÖMN! 

Say Something
Mamman

Har sett den där innan, och NEJ jag skulle aldrig få för mig att bada där. Dessutom är det ett lyxhotell så jag skulle inte ens ha råd att bo där. ;) Ha så kul med Kidsen. Igår träffade jag Anton, De hade varit vid "äpplet" i Pildammarna, det var avstängt för renovering. Då sa Anton, De kanske ska bli ett päron nu? Är han inte underbar. :)

Svar: Åh ja! Underbara Anton! Saknar mina kusiner så himla mycket ibland. Eller ja, saknar alla mycket ibland. ^^
Caroline Josefin

2013-07-09 @ 08:02:42
Lina Tsutsumi

Jag tycker det verkar helt underbart även fast jag är höjrädd! Tror inte att det är stup rätt ner, det är väl något tak i vägen antar jag (;

Svar: Jo det finns säkerligen något tak i vägen men med min aquafobi blir det rätt svårt!
Caroline Josefin

2013-07-09 @ 20:47:04
URL: http://linatsutsumi.com
Annika

Jag skulle kunna simma i den där swimming poolen. Men skulle absolut inte simma alltför nära kanten.

Tänk om man skulle falla från poolen? ;o

Svar: Ja usch. Värsta mardrömmen ju! Supermodiga människor som står där vid kanten och kollar in utsikten.
Caroline Josefin

2013-07-10 @ 15:46:44
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback