Lev med ost och vin


 

 

Just nu sitter jag hemma och njuter av lite gruyere och camembert med ett glas vitt Bordeaux. Jag måste ta vara på de där små stunderna nu. De små stunderna emellan de stora händelserna. Mina fötter värker och mitt huvud is overloaded. Men vet ni vad? Jag mår så jävla bra!! Det här är jag! Ett tag nu så har verkligen saknat att ha ett busy schema och Voila!! Plötsligt tog jag mig an massor av saker. Gött!


Say Something
Elizabeth

Ser supermysigt ut med ost och vin såhär en söndagkväll tycker jag! :D

Sv: Tack för rådet, det ska jag göra!

2013-07-14 @ 23:12:34
URL: http://fromelizabethwithlove.blogg.se
Er far

Krama Ior och hälsa från mig.

Svar: Har hälsat och kramat! ;-)
Caroline Josefin

2013-07-15 @ 09:21:28
Mamman

Det börjar bli en liten fransyska av dig. :) Tänk bara på att det folket leder ligan av skrumplever i världen... Kaaaanske säger jag detta för att jag är lite avis, måste genast till affären och köpa mig lie ost. :) Kram

Svar: Man får ju ta sig an de få saker som fransmännen faktiskt är bra på. ;-)
Caroline Josefin

2013-07-15 @ 15:14:39
Jessica

Hej hej, jag är intresserad av att åka som aupair men allt känns så rörigt över hur man ska göra.
Undrar om du har nåt tips på hemsidor eller hur man kan göra eller gå tillväga? Är själv intresserad av att åka till Frankrike och nåt liknande ställe som du vart på med mycket tillgång till friluftsliv men framförallt klättring!!
Hade vart jättetacksam om du kunde maila mig
MVH Jessica
Mail: [email protected]

Svar: Tjenare Jessica! Jag skickar absolut iväg ett litet mejl till dig! Att åka som au-pair är hur bra som helst!!
Caroline Josefin

2013-07-15 @ 15:34:24

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback