Kör på bha!


Sitter just nu på min dagliga franskalektion. Jag hade en superkväll igår. Det blev ingen bbq eftersom att jag klättrade till halv tio. Valde liksom att inte gå på bbq då jag faktiskt har skola på morgonen. Jag har liksom börjat förstå att jag måste sova ordentligt för att orka med skolan. Men klättringen var helt fantastisk! Jag fick lära mig att leda. Dvs vara den som klättrar upp först och fäster repet i toppen. Mer om det i ett annat inlägg. Jag hoppas jag ska kunna få lite tid till att skriva mer om hur klättringen faktiskt går till.

Idag är ännu en busy day. Efter franskalektionen får det bli en snabb lunch innan jag ska iväg och jobba för första gången på The Office Bar. (Önska mig lycka till?!) Jag ska jobba till klockan sex och sedan vid åtta ska vi åka med en massa folk i en campervan till en stad i närheten där det är en stor musikfestival på gång. DET tror jag kommer bli skitkul!! Men, lite stressigt med middag där efter jobb. Får se hur jag får ihop det. Jag är ju så ovan vid att stressa nu. Har ju liksom inte haft några måsten eller några planer under årets gång. Men, nu går jag på livet igen som den stockholmare jag är! Haha! Med tusen saker som händer på en gång.


Say Something
er far

Ståckhålmare? Jasså... :o)

Svar: Va? Inte? Klart jag är?
Caroline Josefin

2013-07-08 @ 10:20:14

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback