Juste.


Jag var på jobbintervju idag och jag fick typ jobbet! Helt sjukt. Mer om det när jag faktiskt jobbar. Första dagen är på fredag. Vi håller tummarna för att jag inte lyckas krossa massa glas eller spilla saker på kunderna!
 
 
 

Say Something
Victoria

sjukt tuff blogg du har!
jag och min kompis har startat en blogg à la sex and the city style med allt inom sex, inklusive pinsamma sexminnen, som vi gärna vill att fler personer ska kolla in! :D

Svar: Ahhkej. cool.
Caroline Josefin

2013-07-01 @ 22:29:51
URL: http://likewonderwomen.blogg.se
er far

Spännande...

Svar: Riktigt!
Caroline Josefin

2013-07-02 @ 10:10:07
er far

Jobbintervjun på franska den med?

Svar: Njae. Han som äger baren är australienare. :)
Caroline Josefin

2013-07-02 @ 10:37:09
MERA SEX!

Fan va häftig blogg du har. Jag vill även att du ska veta mer om mitt sexliv. Fast jag vill inte skriva för hela allmänheten att se, det känns ju lite korkat och dessutom sjukt effektivt för att förhindra framtida jobbmöjligheter för mig. Så istället kan du höra av dig till Skype.Bästis.Louise, alternativt Facebook.Meddelande.Bästis.L. Puss!

Svar: Jag förstår absolut att du vill berätta om ditt sjukt intressanta sexliv! Jag kommer att finnas för dig på skype gällande detta. Som du skriver vore det ju jävligt dumt att berätta det för hela Sverige liksom. Puss!
Caroline Josefin

2013-07-02 @ 13:08:33
er far

och hur gick det?

Svar: Hur det gick? Första dagen är imorgon. :)
Caroline Josefin

2013-07-04 @ 17:36:54

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback