Bakisdag en dag sen


Idag har jag tagit det fett lugnt. Eftersom att jag jobbade igår så gick liksom aldrig det där 'bakis' riktigt över. Därför vaknade jag sent idag och har verkligen inte rört ett finger.. en liten dusch och så lite skype.. det är vad jag gjort. Nu ska jag nog gå en liten prommis i stan för att sedan dra till baren och jobba ikväll igen. Kvällspasset. Middagsgäster. Vi får se hur det går. Hittils har allt iallafall gått himla smooth. 
 
 
 
 
 

Say Something
er far

beatch!

Svar: Huh?
Caroline Josefin

2013-07-08 @ 10:17:05
Mamman

Så hur gick det att jobba igår? Vackra du... :)

Svar: Gick super! Det började regna så det blev en riktigt lugn kväll.
Caroline Josefin

2013-07-08 @ 14:46:09

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback