Hur kan man glömma något som man älskar så mycket?


I fredags så körde jag alltså och lämnade Junia på flygplatsen. usch usch. men men. Vad ska man göra? Efter det så vart det iväg till ett shoppingcenter med min shoppinglada pojkvän. Han fyndade jeans och t-shirts på rea, som ändå var fett dyra, från quicksilver medans jag gick runt och inte ens rörde någonting. Det blev lite 'rör du, dör du' i huvudet då jag inte alls har mycket pengar nu och har man inte mycket pengar måste man ju prioritera. Även om det var rea på HM och det mesta bara kostade 5€ så rörde jag inte ens plaggen. Jag gick in, plockade ett paket hårnålar, betalade oh gick ut. Så vid dagens slut hade han shoppat för 76€ och jag för 1,95€. 
 
Resten av dagen och natten spenderade vi hemma och sedan när jag vaknade på lördagen så kände jag mig fett dålig. Gick upp, stekte lite ägg, la upp det på tallriken och sen vart det iväg till toaletten för en spya. och en till. och en till. på tom mage. Gul slemmig spya. Tom spya. Då slog det mig, jag hade nästan inte ätit någonting under fredagen. En toast till frukost med kaffe och sen en mellan pommes på McDo, and thats it. och den där pommesen åt jag vid 11 på morgonen. SÅ när jag låg där och spydde galla så hade jag alltså inte ätit något på 24h. Smart tjej det här. Riktigt. Så vart det bha att reboota, i med lite banan och yoghurt och massa vatten. Tomatsoppa, mer tomatsoppa med lite pasta i, mer banan, vitt bröd, hej å hå, och sen vart dagen slut. Idag mår jag mycket bättre men känner att jag fortfarande har en otroligt tom mage. Ska nog få i mig lite riktig mat idag kanske. Glömmer bort att äta... JAG?! Helt sjukt.

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback