Hej Moster Anna!


Du har alltid varit en förebild för mig men det är ju lätt att se upp till någon som du. Du är berest, smart och rolig. Du finns alltid där för oss (mig och mina syskon) när man behöver dig och dina råd är alltid goda. Ibland, hej å hå, känns du gammalmodig och överbeskyddande men då skrattar vi bara åt dig. Att få komma hem till Sverige och hänga med din fina familj i ert fina hus är alltid asmysigt och ofta längtar jag dit när kvällarna i Chamonix blir lite väl ensamma. Sist jag var där så va det du i din gula one piece det första jag såg när jag klev innanför dörren och åh vad jag blev glad i hjärtat! Både för att du använder one piecen jag skaffade dig och för att du ser så otroligt fånig ut i den men också för att jag älskar dig och när jag ser dig känner jag mig trygg. Men hallå, allvarligt?! Varför har du inte skaffat något facebook konto än?! Är du helt från vettet människa? Ofta när jag lägger ut bilder, som idag, på fb så tycker jag det är så synd att du missar alla dessa. Ofta när jag skriver roliga och elaka kommentarer på min mammas töntiga bilder tycker jag det är så synd att du missar det. Alltid när jag, mina syskon, min mamma eller någon annan lägger ut superfina bilder på dina barn och skriver superfina saker om dem så tycker jag det är så jävla synd att du missar det. När jag, Junia eller Johanna är ute och reser och uppdaterar våra statusar om hur det är och hur det går tycker jag det är så synd att du missar det. Och detta är bara vi, dina syskonbarn och vad vi upplever. Så häng med i svängarna va? Nu ska jag lägga ut lite bilder här på bloggen, bara för dig, så ska du få se lite av det du kunde fått uppleva. 
 
 
Jag börjar här, vem vill missa detta? Helt sjukt underbart ju! och kommentarerna till. IHHH hihihi!
 
 
Sjukt fina bilder ifrån julaftnar under alla år.
för att inte tala om påsk å födelsedagar å sånt. 
 
 
Bilder på oss och som skrivet, mycket fina ord om våra underbara kusiner.
 
 
Bilder på dig, som du inte visste fanns?
 
SÅ kom igen nu! Uppdatera dig förfaan så att du kan gå in och titta på alla underbara bilder som är tagna här i Chamonix! För att inte nämna Johannas alla resor hon gjort i år och mina till London x2 och Dakar. Eller Egypten? Våra studentfester! Eller mammas alla feta hästbilder, fast de får du kanske se ändå.. ?! Puss och kram på dig, min fina fina moster! Jag hoppas du mår awesome därhemma! HJÄRTA OCH KÄRLEK!

Say Something
elin stridh

ja och min karl bjöd också!

Svar: Superdupernajs!
Caroline Josefin

2013-01-18 @ 00:09:05
URL: http://elincecilia.com/
elin stridh

ja verkligen :D

2013-01-18 @ 00:20:40
URL: http://elincecilia.com/
melinda

sv: ja de måste man kanske.. jag har försej just nu bara 3mm i ena och 5 i andra, och på den med 3 har jag diamanter och en liten döskalle i som syns iallafall.. men dom jag la upp i inlägget så är minsta storleken 8mm.. :o

2013-01-18 @ 14:21:38
URL: http://fckingcrazy.blogg.se
Anonym

Tack för de fina orden. Älskar dig med! I och med att jag är lite gammaldags ;-) så tror jag att jag väntar m fb. Går ju bra att bli uppdaterad här. Puss o kram från din moster Anna

2013-01-19 @ 21:28:07

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback