Cravings


Coca Cola - Från och med igår dricker jag det inte mer för att jag tycker jag fått fett i fejjan. I want it SOOOO bad idag asså!! MEN, har inte ens gått till butiken. Håller mig ifrån det där sockret!
 
Bacon - Fortfarande. Fransmännen kan ju fan inget om kött asså.
 
Svenska Lantchips - ÅHHHH! Kan inte ens tänka på det utan att dregla.
 
Svenskt lösgodis - Mamma Mia vad jag saknar detta! Här är allt bara geleskit.
 
Blomkål - Ja, jag är ju knäpp men jag älskar blomkål och här finns fan ingen.
 
Thaimat - Där jag bodde i Sthlm fanns det alltså Thaihak överallt och jag åt Thaimat typ 3 ggr i veckan. Jag saknar smakerna, grönsakerna och att det var så lätt och billigt.
 
Köttbullar - Mamma Scans flottiga köttbullar, Ja tack!
 
Brunsås och Potatismos - Jag har lingonsylt i min kyl här som Mor tog med sig när hon var på besök. Så ibland äter jag bara en matsked lingonsylt för att jag liksom är sjukt sugen på brunsås. Sjukt?
 
Laktosfria produkter - Asså, ja, man kan ju laga egen brunsås men det är så sjukt ovärt när man får ASONT i magen. Jag saknar att dricka mjölk otroligt mycket och att kunna äta en skål med t.ex. filmjölk eller yoghurt. För att inte nämna grädde!!!
 
Frukt - Visst finns det frukt här, men kvalitén är ofta asdålig.
 
Kött å Fisk - Finns här men det är asdyrt och vi äter det typ bara en gång i veckan. Blandfärs. Åh! Fläskfile. Åh! FIskgratäng asså, ge mig. Räkor!!! Fan. Hungrig. 
 
Sist men inte minst - H&M!!! Asså, att man kan sakna en butik?! Men HM är så jävla bra när man bara behöver köpa lite strumpor eller en kajal eller lite hårspray. Det finns ju HM så lätttilgängligt i Sverige.. Här är det en timmes bilresa ifrån och varje gång jag är där är det något jag glömmer att köpa. 

Say Something
Mamman

Brunsås gör du enkelt själv.. Du vet hur man gör va? Glöm inte lite köttbuljong och en skvätt rött vin, och grädde! Så har du en suverän brunsås.. Puss!

2013-01-29 @ 11:04:05
elin stridh

haha ja det kanske inte var ett så passande inlägg just nu för just dig då hahaha :D

Svar: Haha ne, Sjukt att vi matchade det så iallafall!! ^.^
Caroline Josefin

2013-01-29 @ 14:00:22
URL: http://elincecilia.com/
elin stridh

hahaha ja :D

2013-01-29 @ 22:57:25
URL: http://elincecilia.com/
Jerker

Coca Cola - BRA! Inget sånt skit

Bacon - I frankrike gäller entrecote, remember?

Svenska Lantchips - jag har snacksstopp jag med...

Svenskt lösgodis - Joru

Blomkål - Men det MÅSTE ju finnas

Thaimat - YES! Stockholm

Köttbullar - eeehh... men inte scans

Brunsås och Potatismos - Gör själv

Laktosfria produkter - Men nåt knas i sverige som skapar alla laktosintoleranta

Frukt & Kött å Fisk - usel? konstigt, men du är långt ute på landet

Sist men inte minst - H&M!!! Amenba!

2013-02-06 @ 16:23:02

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback