and there, one week has passed.


Idag sitter jag vid Bens dator i Bens lilla studio och skriver i min svenska lilla blogg. Hans dator har ju inte de svenska bokstaverna men det ska val ga bra anda? Jag har faktiskt ingen lust alls att ga hem... Om jag gar hem sa vantar arbete i form av universitetansokningar och stadning sa jag stannar nog har i studion iaf en dag till. ^^
 
En hel vecka har gatt sedan jag sist skrev nagot har. Forlat? Eller nej. Inte forlat. Eller jo kanske. For jag har faktiskt inte haft sa mycket att gora. Eller sa har ja det? Jag vet inte. Som ni kanske marker ar jag lite forvirrad. Eller, valdigt forvirrad. Livet flyter pa som vanligt men jag vet inte riktigt om jag hanger med... och sa har jag en otrolig hemlangtan. Men asch. Jag tog mig ju hit sjalv sa har ju bara mig sjalv att skylla for den! Ska bara rycka upp mig!
 
Igar var jag ute i bergen igen pa min brada och ater igen vurpade jag rejalt. Idag kan jag inte stracka ut min hogerarm ordentligt for att den gor forjavla ont. Men ater igen, no pain, no gain. Man maste testa sina granser bade pa gott och ont. Sadetsa! Idag har jag inte gjort mycket forutom att jag stoppade i mig 6st minidonuts nyss. Produktiv dag! Vilodag.

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback