Aj va namnet. Hej!


VET NI VAD?! Dagen efter alla hjärtans dag när jag satt och skypeade med min underbara Mor så knackade det på ytterdörren och en deliveryguy kom med ett stort paket från Sverige och från min FAMILY. NÄR jag skypeade med Mams! Vilken tajming huh?! Paketet innehöll gräddsåsmix (mums), havregryn (hahaha), SVENSKA LANTCHIPS!!!! (MUMMA!!!!) och ett helt jävla kilo lösgodis (OMG MUMS!). TACK så mycket underbara älskade!
 
och ja, det var väl det mest spännande som hänt på en vecka.. Jag hade ju en sån fartfylld vardag nyss med mina bergserövringar och nu sitter jag här hemma och känner mig förlamad. Eller.. kanske inte förlamad men med ett brutet revben kommer jag inte långt asså. Jag har tagit mig ut på minst en långpromenad varje dag men utöver det sitter jag mest hemma. Smärtan har jag kommit att 'vänja' mig vid och rör bara på kroppen så att det inte gör ont. Vissa saker är oundvikliga dock såsom att dammsuga (aj), sträcka sig efter saker i köksskåpen (aj), köra bil (aj), lyfta lilla W (aj) och värst av allt, ligga i sängen (AJ). Hur man än ligger i en säng så trycks ju liksom bröstet ihop och andningen ändras och det tar jättemycket på revbenen. MEN jag lever och mår jättebra utöver detta! De snöklädda bergen och träden är fortfarande otroligt vackra, jag är väldigt kär i min underbara Benjamin och nu med mycket tid över så lagar jag god och nyttig mat igen (och spelar pokemon men det skiter vi i att nämna.. nörd.). Ikväll ska jag och Ben ( läs: Jag. Ben har visat att det där kanske inte är hans starka sida ) laga söndagsmiddag till familjen som ett tack för allt de gör för oss. Det blir nog pulled pork om vi hittar en bra köttbit i affären för det är ju trots allt söndag och Chamonix så man vet ju aldrig vad de erbjuder i de där dumma matbutikerna. 
 
Godmorgon och kram från France!
 
 
 

Say Something
johanna

snygga glasögon!

Svar: Tackar! Satsade på storlek STOR. Hah.
Caroline Josefin

2013-04-01 @ 13:04:16
URL: http://mixband.blogg.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback