Fab day!


Igår hade jag en asschysst dag. Den började med frukost på ett av de finaste ställena i stan som jag velat besöka under året. Frukosten var helt fantastisk och jag fick pannkakor med bacon, hur gött va?! Efter det så vandrade jag och Benjamin runt i stan, inhandlade lite vykort och bara va sådär underbart lata. Inför flytten till Dublin nu så har vi det jättemysigt med varandra. Vi ser båda fram emot flytten men under flyttens gång så kommer vi att vara ifrån varandra mycket. Benjamin kommer inte att kunna flytta förrns i Oktober/November och jag, ja, jag flyttar ju nu. Så, vi ser till att hänga mycket med varandra nu. Vi har planerat att gå till en posh restaurang på söndag och sedan till 'steak night' på The Office på måndag innan Benjamin åker hem på tisdag. 

 

Enjoying the last days in Cham!


Say Something
er far

Bacon again... where did I go wrong?

Svar: You did right!
BusinessBird

2013-08-13 @ 09:41:33

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback