Börjar packa


Som skrivet så börjar jag packa så smått. På bild nedan är det min snowboard. Den är nypackad och klar med resten av mina vintergrejjer. Jag ska faktiskt lämna den här, hela boardbagen! Den kommer att få stå i källarn i huset tills jag behöver den igen. Om jag åker på snowboardsemester så kommer jag antagligen att åka hit ändå. Gör jag inte det så tar jag en detour och hälsar på i Cham för att hämta den.

Jag har köpt en ny väska!! Just nu så håller jag väldigt hårt i mina stålar men en ny väska var nödvändigt då jag lyckats plocka på mig grejer i Cham som jag vill behålla. Så, idag körde jag till Passy och Quechua och inhandlade en backpack! Liksom en gigantisk globetrotter backpack. Smart va?! Jag tänkte först köpa ännu en rull-resväska men det blir ju både onödigt och bökigt att ha två gigantiska rullväskor. Så jag tänkte om och kom på den briljanta idéen att köpa en riktig backpack. Så, nu är jag både redo för Dublin och alla framtida on-the-roadtrips som jag kommer göra!

 

 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback