Snöiga fredag.


PÅ RIKTIGT?!!! VAFAN HÄNDE? Det snöade hela jävla fredag och lördag. Alla har sagt till mig under denna soliga vecka att det kommer att komma snö igen men jag ville inte tro på dem. Ville verkligen inte. Men, snö kom och vi drog upp för att prova på det en sista gång. Nysnö. Puder. Men ack nej. Det snöade men var för varmt så det blev slush. Bha tö liksom. Kladdigt, vått och bha usch. När det är så kladdigt så stannar liksom brädan. Det är något med vattnig snö som gör att man liksom bromsar automatiskt. Har aldrig upplevt det förut så jag trodde det var jag som gjorde fel men ne, våt snö bromsar brädan. Hur kul? Inte riktigt.. Och nu är hela Cham vått. Tack för den! HOPPAS på att solen och sommaren kommer tillbaka. Våren suger ju.
 

Say Something
Pappajrk

Urtjusig bild... borde vart med i fototävlingen.

Svar: Hah, eller huur?! Imorgon annonseras vinnaren. Får se om jag kan hålla käften då.
Caroline Josefin

2013-04-22 @ 06:55:55

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback