Osäker vardag.


Jag va just förbi biblioteket en sväng. Det blev en oerhört kort sväng eftersom att det var stängt. På dörren stod det att de har öppet 10-12 och 14-17 på tisdagar. Inte nog med att tiderna är helt obegripliga och olika för varje dag som går så är de heller inte skrivna i sten. Jag var där 11:25, och det var stängt. Frankrike asså.. När man tar sig in till stan med några ärenden så ska man vara glad om man lyckas uträtta 50% av dem. Butiker och företag stänger och öppnar lite som dom vill och även när de har öppet så kanske de inte ens har lust att hjälpa dig just då.
Detta land.. detta land.. 

Say Something
Mamman

Jag är inne i en saknar-Josefin-massor-period. Det är jobbigt.. JAG SAKNAR MIN UNGE!!! love u! :)

2013-04-30 @ 13:23:48

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback