No stress


Denna morgon sItter jag på balkongen i bikini och äter min havregrynsgröt. Solen är superstark och jag behöver verkligen köpa ett par solglasögon för nu är våren här! Eller.. ska jag säga sommaren?
 
Dagen kommer att fortsätta som alla andra dagar. Benjamin vill upp i bergen nu men jag vill bara sitta här i solen liiite till. Jag säger att han kan ju åka upp utan mig så möts vi där, men nej. Han väntar på mig i typ två timmar och åker sedan när jag åker. Vi kör sen 2 - 4 timmar i snöparken på våra feta brädor. Kommer hem dötrötta, lagar något gott till middag, spelar lite kort, kollar någon serie och sen somnar vi. Livet är ju inte så dumt faktiskt. Det allra skönaste med livet just nu är att jag inte har några måsten. Inget som stressar upp mig eller som ockuperar min hjärna när jag gör annat. Totally relaxed helt enkelt. Döskönt!
 

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback