Family


Jag har blivit rätt bortskämd på sista tiden.. Min lilla lägenhet svämmar över av svenskt godis och svenska chips och jag har allt i hygienväg som jag skulle kunna önska från Sverige. Hela min familj har varit här och hälsat på nu. Min fina underbara familj. Svenska familj. Hahaha! Ni skulle vilja höra hur de försöker uttala alla franska namn. Asså, jag garvar sönder imonbords när Johanna säger ODODO och när Niklas säger Flégere (som uttalas något i stil me fläschär) 5 ggr i rad för att försöka få det rätt men ändå inte lyckas. Hur båda föräldrarna sitter där hemma i Svedala och pratar med mig över Skype om Augille du Midi som de uttalar med alla L:en fast det ska vara med J. Jag fnittrar nu, nu när jag skriver detta. Roooligt! Hihihi.
 
Johanna åkte hem igår. Sorgligt. Hon var här i 3 hela dagar och det var superduper kul! Ungarna älskade henne, Coffeeshopsen älskade henne, skidorna älskade henne men vädret.. vädret var inte lika förtjust i Johanna så det stayed grey. Jag hoppas att solen lyser på dig där hemma i Malmö nu min fina syster! Jag saknar dig redan!
 
 

Say Something
Linnea - fotoblogg

låter härligt :)

2013-04-02 @ 08:39:39
URL: http://girlinthewood.devote.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback