Rainin'


Idag regnar det här i alperna. När jag tittar ut genom fönstret så hamnar mina första tankar i LOTR och på hur man hade kunnat spela in en det scen här i bergen. Dimman ligger över hela bergen och det är mission impossible att se Mont Blanc idag.
Därför har familjen bestämt sig för att åka till badhuset. BADHUSET! Nu vet jag att mina skånska föräldrar skrattar när de läser detta för Josefin i ett badhus.. den synen får man inte ofta. jag vet, for a fact, att jag kommer gå runt där med panik going on in my head men ska försöka spela cool och se vad som händer. Får jag panik får jag väl ta det helt enkelt.. Ska nog iaf säga till pappan här att jag kanske inte kommer bada. Lite heads up liksom.


Say Something
Jerker

Du kommer snart att simma som en mört igen. Det är ytterligare ett steg i utvecklingen av Josefin 2.0 :o)

2012-09-12 @ 13:30:36

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback