Nightinight


Inatt, eller imorse, klockan 5:35 så öppnades dörren till mitt rum. Jag sätter mig genast upp i sängen, mitt hjärta börjar slå snabbare och jag känner hur adrenalinet börjar pumpa. En gigantisk skugga lägger sig på golvet och någon börjar gå mot dörren. Det ser ut som om det är en teletubbie och den blir mindre och mindre och mindre. Nu är skuggan jätteliten och det står någon i mitt rum. W. Hon har med sig sin lilla kudde och sitt lilla täcke och ler mot mig. Åh söta unge! Jag böjer mig fram, plockar upp henne och bäddar ner henne bredvid mig. En magiskt mysig känsla infinner sig, vi somnar fort och vaknar igen vid 06:56 när min väckarklocka ringer.
Nu börjar arbetet på allvar. Den här veckan är båda föräldrarna borta och jag tar hand om A och W alldeles själv. 

Say Something
Mamman

Härligt! Du fixar detta också.. :O)

Svar: Tror jag absolut!
Caroline Josefin

2012-09-18 @ 07:59:30
Jerker

"Skuggan, drama i en akt"
"Dramatisering för web: Josefin Andersson"

Svar: Pappa skojjig.
Caroline Josefin

2012-09-18 @ 10:17:21
Din kompis L-fis

Åh, så himla fint :')

2012-09-18 @ 19:56:26
Stor syster

SÅÅÅÅ Underbart med söta små barnen! Saknar dig massa!

Svar: Åh Jag saknar dig och skulle gärna hänga med dig en sväng när du kör europatour!
Caroline Josefin

2012-09-19 @ 07:43:32

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback