It's rainin', they haitin', lets make lists!


Det regnar.   -.-   Det känns ganska overkligt då jag låg ute och brände mig i solen igår. Om man inte blev klok på vädret i Sverige så kommer man nog aldrig bli det i Chamonix.
 
När jag var igång och gjorde en lista över saker jag saknar här så gjorde jag inatt också en lista på saker som jag tycker om. Om jag någonsin gör en kontaksannons någonstans så behöver jag ju bara posta den här listan och skriva till att jag lagar fett god mat så är biffen klar liksom? Det är ju supersmart och jag är ju värsta dreamwoman! Jag skulle ju lätt vara tillsammans med den här personen! Är det så att jag har några läsare därute som tycker att ett fett dygn består av baconfrukost, bilkörning, dogwalking, civilisationsspelande, chipslunch, spidermanmovie, mariopartyspelande, familjemiddag, sällskapsspel, ost å vin snacks, kärlekånärhetåmysåpussar och sex så får ni gärna skriva till mig så kan vi ju gifta oss direkt? 
 
 
Värt att nämna är att jag hatar vatten och att bada, dricker för mycket när jag är ute ibland, har haft ett fett intresse för skor som är återkommande och kan vara dyrt, att jag äter mycket thaimat, skulle gärna se att du är med mig när jag joggar och att jag tycker om att gå runt i min osexiga supermysiga rosa onepiece när jag är hemma.
 
 psst, fetaste bröllopstårtan!

Say Something
Mamman

Du är så rolig!! :) Nu ses vi snart! 1 vecka kvar... Hämtar du mig? Eller ska jag ta någon buss?? Puss!

Svar: 1 vecka wiiii!!! LÄNGTAR! Jag vet inte om jag hämtar dig.. vi får se. Det bestäms typ på måndag. :)
Caroline Josefin

2012-09-26 @ 07:59:16

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback