On the run.


 
 
Har sovit typ 10min inatt... Känner mig helt slagen. Jag ställde väckarklockan på 05:33 och la mig i sängen för att sova vid 01:00 inatt. Sov inte en blund. Har bara legat och vridit mig i sängen och spelat spel på mobilen och sen när jag gick upp och ut vid 06:00 för att ta en transfer till Geneva airport så får jag vänta i 30min på den i fucking regn. När jag väl sitter i transfern så är mitt handbagage fett blött och kallt och jag fryser så mycket att jag hackar tänder. USCH å FY! Väl framme på flygplatsen så köper jag mig varmt kaffe och en caesarbaguette, för det var jag fett värd och nu sitter jag här vid gaten och skriver i min lilla blogg när alla andra redan köar för att komma på planet. Som ska lyfta om 45 minuter... dumma folk asså.. palla. Men trots en dålig start på min resa så är det redan skönt att vara ute ur huset och få ha lite ledigt! Plus att jag tror den här helgen kommer att bli legendarisk...
You just wait and see!

Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback