Happy girl over here!


I went climbing again! Yääääh! Jag har varit aktiv på forumsidan chamshare och fick en till opportunity to klättra! Så jag drog hemifrån och till Les Gaillands. Där möter jag en supertrevlig amerikansk snubbe och en cool å lugn svensk. Jag fick klättra en omgång som jag är otroligt tacksam för eftersom att jag inte kan bidra med något annat. Klättringen var utmanande och efter halva vägen så gav jag upp. När jag var där så tänkte jag 'jag klarar inte mer' men nu i efterhand så ångrar jag mig såklart över att jag inte fick igång adrenalinet å bha körde! Att ge upp är annars inte riktigt min stil. Tycker jag iaf. Men när jag kom ner till marken igen så sa den amerikanska snubben att han var imponerad eftersom att det bara va min andra gång climbing. Gött!

Nu känner jag hur mina fingrar tog lite stryk och hur axlarna är lite ömma men skulle mer än gärna göra det igen imorgon! Här kommer en bild på min nyinköpta utrustning som användes för första gången idag! Såååå FETT!!!


Say Something

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback